« 今日の御言葉 2004年6月18日 | Main | 御言葉アルバムを更新 »

Friday, June 18, 2004

Om Sai Om Narayana

オーム サイ オーム ナラーヤナ

オーム サイ オーム ナラーヤナ オー マイ スウィート ロード
ドゥ トゥ サム グッド カルマ サイ, アイ ハヴ カム トゥ ズィ
レット ザ ヴィヴーティ オブ ラブ フロー サイ,
   ビトウィーン ユー アンド ミー
オーム サイ オーム ナラーヤナ オー マイ スウィート ロード
ウィ トライ トゥ ビー ホワッチュー ウォント アス トゥ ビー,
   ソー ガイド アス マースィフル ロード
ワーク オン アス, ビー カインド トゥ アス,
   ショウ アス ザ ライト パス

オーム サイ オーム ナーラーヤナ、ああ私の愛しい神よ
愛しのサイ よいカルマの結果、あなたに帰依するようになりました
愛しのサイ 愛なるビヴーティがあなたと私の間に流れますように
オーム サイ オーム ナーラーヤナ、ああ私の愛しい神よ
私たちは、あなたの理想に従います
だから、慈愛の神よ、私たちをお導きください
私たちに正しい道を示してください

Om Sai Om Narayana Oh My Sweet Lord
Due To Some Good Karma Sai, I Have Come To Thee
Let The Vibhuti of Love Flow Sai, Between You And Me
Om Sai Om Narayana Oh My Sweet Lord
We Try To Be What You Want Us To Be, So Guide Us Merciful Lord
Work On Us, Be Kind To Us, Show Us The Right Path

source:Kingdom of Sai web site

|

« 今日の御言葉 2004年6月18日 | Main | 御言葉アルバムを更新 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30829/793051

Listed below are links to weblogs that reference Om Sai Om Narayana:

« 今日の御言葉 2004年6月18日 | Main | 御言葉アルバムを更新 »