« News for August 2, 2004 | Main | Thought for the day -5th August 2004 »

Thursday, August 05, 2004

News for August 3, 2004

今朝、バガヴァンは午前7時30分頃にダルシャンに来られました。一周された後、スワミはヴェーダ吟唱の少年たちの前に来て、さらに進んで女性側から玄関に入られました。その後、スワミは車から降り、数分もしないうちに、ヴェーダ吟唱の少年たちに吟唱を止めるよう言いました。スワミは彼らに「授業が始まるのは何時からだ?」と聞かれました。それから、スワミは「君たち全員朝食は食べたのか?」と聞かれました。少年たちは食べていないことを示すため、首を縦に振りました。その後、スワミは少年たちに出るように言いました。スワミは、午後のプログラムについても聞かれました。

午後、バガヴァンはイギリスの青年部にスワミの前で歌う機会を与えられました。始めに、スワミはヴェーダの吟唱を聴かれました。それから、スワミは2人の少年を呼び、吟唱が正確かどうか確認するためにテストをしました。その後、午後3時40分にプログラムは開始され、午後4時35分まで続きました。その後スワミは彼らにバジャンを歌うよう言いました。午後5時10分にスワミは立ち上がり、アルティを受けてマンディールに戻られました。

Jai Sai Ram

source:http://sainews.blogspot.com/

|

« News for August 2, 2004 | Main | Thought for the day -5th August 2004 »

Comments

Very nice article, exactly what I was looking for.

Posted by: free music downloads | Thursday, February 26, 2015 at 06:05 PM

Every weekend i used to visit this website, for the reason that i want enjoyment, since this this web site conations in fact pleasant funny information too.

Posted by: free music downloads | Friday, February 27, 2015 at 07:11 PM

I've been browsing online more than three hours as of late, yet I never found any attention-grabbing article like yours. It's lovely value sufficient for me. Personally, if all web owners and bloggers made good content material as you probably did, the internet shall be a lot more helpful than ever before.

Posted by: where can you buy quest protein bars in australia | Saturday, March 21, 2015 at 11:03 AM

Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

Posted by: fotos de lindas chicas | Wednesday, April 08, 2015 at 04:37 AM

Wow, that's what I was exploring for, what a information! existing here at this weblog, thanks admin of this site.

Posted by: match.com | Thursday, April 09, 2015 at 01:34 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30829/1124549

Listed below are links to weblogs that reference News for August 3, 2004:

« News for August 2, 2004 | Main | Thought for the day -5th August 2004 »