« News for August 5, 2004 | Main | Nataraja Nataraja »

Saturday, August 07, 2004

News for August 6, 2004

今朝、バガヴァンは午前7時10分頃にダルシャンに来られました。スワミは男性側に向かって進み、2、3人をインタビューに呼ばれました。スワミは10分間ヴェーダを立って聴かれ、彼らが唱えていた章が終わった後、ヴェーダ吟唱の少年たちに学校に行くように言いました。その後、スワミはゆっくりとインタビュールームに移動されました。

午後、スワミは午後3時30分頃に来られ、一周された後、女性側からステージに来てヴェーダの吟唱を座ってお聴きになりました。およそ15分後、スワミはブリンダヴァン大学の学長であるナラシンハムルティ氏に話しをするよう言いました。彼は午後4時50分まで話しをしました。この後、海外の帰依者の話しが続き、スワミは金の十字架のついたネックレスを物質化されました。午後5時10分に、スワミはアルティを受けられました。

Jai Sai Ram

source:http://sainews.blogspot.com/

|

« News for August 5, 2004 | Main | Nataraja Nataraja »

Comments

A fascinating discussion is worth comment. I think that you should publish more on this issue, it may not be a taboo subject but generally people don't discuss these subjects. To the next! Kind regards!!

Posted by: play free music online | Friday, February 27, 2015 at 07:42 PM

We stumbled over here from a different web page and thought I might check things out. I like what I see so i am just following you. Look forward to looking at your web page repeatedly.

Posted by: how to download free music | Friday, April 03, 2015 at 12:37 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/30829/1140880

Listed below are links to weblogs that reference News for August 6, 2004:

« News for August 5, 2004 | Main | Nataraja Nataraja »